Levertijd en verzending

logo PostNL bij Bag-again zero waste webshopWij verzenden vertrouwd met PostNL

 

Levertijd: op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd!

  • Bestellingen naar het buitenland duren over het algemeen minimaal 1 dag langer.
  • Wij hebben helaas géén invloed op vertragingen bij de bezorgdiensten.
  • Uiteraard gaan we direct met hen in gesprek als er problemen met de levering zijn en zullen we ons tot het uiterste inspannen om jouw bestelling en de bezorging daarvan naar tevredenheid af te handelen.

 

Verzendkosten:

  • Pakketje met track and trace:  5,95 EUR.
  • Brievenbuspakketje met track and trace: 3,95 EUR (alleen binnen Nederland).

Dit wordt automatisch berekend in het winkelmandje.

  • Boven de 50 EUR verzenden wij jouw pakketje op onze kosten binnen Nederland.
  • Boven de 75 EUR verzenden wij jouw pakketje op onze kosten naar België.

Verzendkosten naar het buitenland:

  • 7,50 EUR België
  • 7,50 EUR Duitsland
  • 17,50 EUR Frankrijk

Shipping to other countries is possible, please contact us: info@bag-again.nl

 

Track&Trace:

Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je en track and trace in je mailbox. Kijk ook in je spam.

Let op: als je een typefout hebt gemaakt in je mailadres, krijg je géén bestelbevestiging en géén track and trace. Neem dan even contact met ons op.

 

Wat als ik niet thuis ben?

LET OP: als je niet thuis bent, wordt jouw pakket zonder kennisgeving bij een PostNL punt afgeleverd of bij de buren. Hiervan krijg je géén briefje meer in je brievenbus. Er komt helaas géén tweede bezorgpoging meer bij jou.

Via de PostNL app op je telefoon kun je je pakketje heel makkelijk volgen. Of met de track&trace die je in je mailbox hebt gekregen.

 

Kan ik mijn pakketje laten bezorgen bij een afhaalpunt van PostNL?

Ja dat kan! 

 

Hoe lang blijft mijn pakketje bij een PostNL punt liggen?

Een week. Daarna gaat het (helaas) zonder verder bericht van PostNL retour naar ons.

 

Kan ik mijn bezorging wijzigen?

Ja, dat kan! Via je track & trace code kun je in de PostNL app of via internet klikken op ‘bezorging wijzigen’. Je kunt de locatie wijzigen en het bezorgmoment. Let op: dit kan totdat het pakket in het sorteerproces zit. De (gratis) PostNL app is handig om je pakketten te volgen. Als je notificaties aanzet, krijg je meldingen m.b.t. de bezorging van je pakket.

 

Kan ik iets wijzigen in het bezorgadres, ik heb een foutje gemaakt in het adres?

Zodra je dit ontdekt, kun je met ons contact opnemen. Als jouw pakket op dat moment nog niet is verwerkt, kunnen we handmatig iets wijzigen (zoals een ander huisnummer). Wij zijn niet 24/7 direct bereikbaar, dus het kan zijn dat we dit niet op tijd kunnen wijzigen voor je.

Is jouw bestelling al verwerkt en ingepakt, dan kunnen wij zelf niet meer wijzigen. Neem dan met PostNL contact op. Kleine wijzigingen kunnen ze soms nog doorvoeren.

 

Minimum bestelbedrag?

Wij hanteren GEEN minimum bestelbedrag in de webshop.

 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Wij verzenden uiteraard zonder plastic. We sluiten onze dozen met papieren tape. Wij vinden het belangrijk om in onze hele bedrijfsvoering zoveel mogelijk materiaal her te gebruiken en we vragen onze leveranciers om zonder plastic naar ons te verzenden wat inmiddels in bijna alle gevallen gebeurt.

 

Hoe duurzaam is PostNL?

  • Om jouw post en pakketten in de last-mile zo duurzaam mogelijk te bezorgen maakt Post NL zoveel mogelijk gebruik van emissievrije voertuigen. Zo rijden ze al met ruim 1.500 elektrische bussen, (bak)fietsen en scooters. En schalen ze dit aantal continu op. Bovendien bezorgen ze al 220 jaar post en brievenbuspakketjes met de beenkracht van onze bezorgers. Meer dan 90% van hun postbezorging is al emissievrij.
  • Jouw post en pakketten worden in hun sorteercentra 100% CO₂ emissievrij gesorteerd. Mede dankzij het gebruik van zonnepanelen, zuinig verbruik van energie en inkoop van duurzame energie behoren ze zelfs tot de meest duurzame van Nederland. Daarom is de CO₂ voetafdruk van hun sorteercentra nul.
  • Om aan een leefbare omgeving bij te dragen, bundelen ze zendingen uit alle windrichtingen in stadshubs aan de rand van tien steden. Dat zorgt voor minder vervoersbewegingen en minder overlast. Van daaruit bezorgen ze met 100% elektrische voertuigen. Zo verduurzamen ze de logistiek naar jouw locaties in de stad. In Den Haag zorgt dit bijvoorbeeld al voor 40% minder vervoersbewegingen en tot 75% minder CO₂-uitstoot per vestiging.

Shopping cart

0

Geen producten in de winkelwagen.

Er is net een grote update van de website geweest, ervaar je problemen op de site, mail me even op inge@bag-again.nl
+